sorry

Har verkligen varit dåligt med att blogga men ska skriva upp va jag har gjort nästan hela veckan och lite förre :')

Förre fredagen hade vi en liten överrasking fest till tammis som fyllde 20 år, hon blev otroligt glad och fick glädjetårar, vi är såna badasses asså haha :') 
sen gjorde jag inte så mycket på helgen. 
Måndag: skolan som vanligt kom hem och chillade
Tisdag: var i skolan på morgonen sen kom pappa o hämtade mig och vi åkte till jönköping, där jag opererade bort en extra tand och fick styg, gjorde jätte ont när jag sedan när bedövningen tog slut. 
Onsdag: gjorde inget speciellt bakade pannkakor haha :')
Torsdag: hade träning :')
Fredag: kom hem från skolan sen drog jag till leila för vi håller på o träna lite dancehall danser till skolshowen iår :') 
och nuu ska jag kolla på någon bra film, vet inte rikigt än, ska bara gå ner o skära lite nyttig och lite onyttiga saker sen ska de bli mys på hög nivå och slutade faktiskt plugga precis har haft fullt up, ganska nöjd med dagen inast och i mogondagen inehåller ännu mer pluggade och nästa vecka är de justin konsert ska uppdatere mycket den veckan :') 



 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback