Filmeeeeeeer

Igååår kom de nya Game of thrones serien ut, de var season staar, måste säga att den var hur bra som helst, och idag kom de nya The Carrie Diaries avsnittet ut, har inte hunnit o kolla på det ännu, men ska göra deeet nu, har inte så mycket att säga om idag, förutom att leila var häär och vi chillade lite, I morgon fyller min andra halva Hatta 18 år, biiiiiiig day och biiiiiig ålder haha, men de ända som är dåligt att hon är inte hemma, mennär hon väl kommer sååå ska de bli fessssst på G. Detta året har varit fantastiskt hittils har inget dåligt, och de kommer bli ännubättre, plus att detta året, kommer de skiiit bra filmer ut med, ska länka lite videon, på vilka som jag längtar mycket till, alla trailers har inte kommit ut, men vissa har och dem tänkte jag länkaaaaaaaaaa :))
Bara så nii vet är jag en hugeeeeeeeeee, film & serie nööörd, såå om ni behöver tipps på film eller något kika mig @SabbiiA :))
Kommentera gärna vilkenfilm du längtar eller har sett iår som du har tyckt mycket om :)
 
 (hääär är några jag längtar till & och någonhaarjagsett)
sen kommereee ut ännu fleer som jag längtar till men trailerna har inte kommit ut ännu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback